HOLA !

Aquest bloc és un simple recull de cançonetes que he anat trobant pels llibres que he treballat a l'escola. No pretén ser més que una eina de treball per a mi com a mestre. Pot ser que també serveixi, i esper que així sigui, els pares, alumnes i altres mestres.

Esper que el disfruteu i que vos agradi.



Pere Gonyalons i Moll

dimarts, 21 de gener del 2014

Jo vull la pau


JO VULL LA PAU
OH, WHEN THE SAINTS GO MARCHING IN
ESPIRITUAL NEGRE AMERICÀ


1. Jo vull la pau, tu vols la pau,
els homes tots volem la pau.
Au, germans, cantem ben fort,
que la guerra no volem.
2. Homes hem vist fets rius de sang
per armes que els homes han fet,
nostres mans donem-nos ara, 
perquè creiem en l'amistat.
3. Jo et dic germà, tu em dius germà,
volem que tots siguem germans,
desterrem guerra i mentida
i sembrem el bé i la pau.
"Oh, when the saints go marching in,
oh, when the saints go marching in,
oh, how I want to be in that number.
When the saints go marching in"

Estimem la nostra terra. G. Ramis i Moneny Acords de guitarra









































Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada