HOLA !

Aquest bloc és un simple recull de cançonetes que he anat trobant pels llibres que he treballat a l'escola. No pretén ser més que una eina de treball per a mi com a mestre. Pot ser que també serveixi, i esper que així sigui, els pares, alumnes i altres mestres.

Esper que el disfruteu i que vos agradi.



Pere Gonyalons i Moll

divendres, 10 de gener del 2014

Jo he somniat que un dia

JO HE SOMNIAT QUE UN DIA
ALBERT TAULÉ



Jo he somniat que, un dia,
viurem tots com a germans
deixant el que ens separa,
ens donarem les mans.

Jo he somniat que, un dia,
desapareixerà
tot el que contamina
el vent, els rius i el mar.

Jo he somniat que, un dia,
- potser serà demà-
del lleure i la cultura
els pobles gaudiran.
Estimem la nostra terra.G. Ramis i Moneny

   Cant inspirat en un famós discurs de Martin Luther King, pastor protestant, assassinat l'any 1968 per defensar l'amor i la justícia entre tots els homes; reclamava la igualtat de drets per als negres nord-americans. L'any 1964 havia rebut el Premi Nobel de la Pau.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada