HOLA !

Aquest bloc és un simple recull de cançonetes que he anat trobant pels llibres que he treballat a l'escola. No pretén ser més que una eina de treball per a mi com a mestre. Pot ser que també serveixi, i esper que així sigui, els pares, alumnes i altres mestres.

Esper que el disfruteu i que vos agradi.



Pere Gonyalons i Moll

diumenge, 13 de novembre del 2016

El rap de la carta als reis

EL RAP DE LA CARTA ALS REIS
NADALA



ESCOLEU, ESTIMATS REIS,
NO TINDREU PAS UN E-MAIL?
POTSER AL FACE US PUC TROBAR?
DE PAPER NO EN VULL GASTAR

A MÉS, L’ORIENT ÉS MOLT LLUNY
I LES CARTES TARDEN MOLT
EM FA POR QUE PER NADAL
NO EM PORTESSIU CAP REGAL

JA HO SE QUE ENVIAU ELS PATGES
POSAU BÚSTIES PELS CARRERS,
I ALS GRANS CENTRES COMERCIALS
TENIU CLONS QUE HO FAN MOLT BÉ.

ARA MOLTS TENIM WHATTSAP,
I TAMBÉ TARIFA PLANA
PODEM ENVIAR MISSATGES
SEMPRE QUE ENS DONI LA GANA!

NO ENTENC QUE AMB LA VOSTRA MÀGIA
ESTIGUEU TAN ANTIQUATS
PERÒ PER DUR MOLTS REGALS
SEMPRE US HEU ESPAVILAT!

JA QUE SOVINT FEU CABAL
DE TOTS ELS NOSTRES DESITJOS,
US CONVIDO A TOTS PLEGATS
A LA MEVA RED SOCIAL.

SI M’ACCEPTEU COM AMIC
US PUBLICARÉ L’EVENT
I AIXÍ ELS TRES PODREU SABER
QUIN NOMBRE DE GENT SEREM

I AIXÒ US FARÀ ESTALVIAR
PERQUÈ ESTEIM EN TEMPS DE CRISI,
NO COMPREU REGALS A DOJO
JO NOMÉS VULL UNA BICI.

AIXÒ SÍ, PORTEU CARBÓ!
CRIDA FORT LA MEVA MARE
ENTRANT A L’HABITACIÓ
TANCA JA L’ORDINADOR!














1 comentari:

  1. A dia d'avui s'ha avisat als autors del rap que cal citar l'autoria del poema:"la carta als Reis" de Núria Freixa Domènech, publicat en el poemari: Versos a galet" d'Ed.Neopàtria. i també cal comunicar que no han respectat el text original, sinó que n'han fet una adaptació, modificant alguns versos.Calia també demanar permís a l'autora.
    Parlat amb ells,encara que tard, ho han corregit.

    ResponElimina