HOLA !

Aquest bloc és un simple recull de cançonetes que he anat trobant pels llibres que he treballat a l'escola. No pretén ser més que una eina de treball per a mi com a mestre. Pot ser que també serveixi, i esper que així sigui, els pares, alumnes i altres mestres.

Esper que el disfruteu i que vos agradi.



Pere Gonyalons i Moll

dimecres, 4 de maig del 2016

MALETA GRAFO 3 ANYS

Aquest cap de setmana la meva filla de tres anys ha duit aquesta maleta de l'escola. Una maleta plena de jocs per treballar la coordinació visomotora (mà-ull). Estava alabada, molt contenta. I tot i que li costa un poc i li manca paciència crec que hi ha jugat prou.
He penjat aquest material perquè l'he trobat prou interessant i si pot servir per pares, mares, educadors, educadores i mesrtres..... molt millor i potser dona qualque altre idea...
































































2 comentaris:

  1. Hola Pere, m'encanta aquesta maleta!!! A la nostre escola els petits de P3, al llarg del curs, s'emporten la maleta viatgera que prepara la biblioteca amb contes, cançons, activitats per fer en família, etc. i el llibre-joc dels noms i fotos dels petits de la classe. Amb el teu permís m'emporto la idea per ensenyar-ho a les meves companyes, segur que s'animaran per posar-ho en marxa el proper curs. Moltes gràcies per compartir les experiències de la teva petita.
    Fins aviat

    ResponElimina
    Respostes
    1. Què bé!!! Ho vaig penjar expressament, aviam si servia a algú. Per provar. Molta sort i Gràcies per comentar

      Elimina