HOLA !

Aquest bloc és un simple recull de cançonetes que he anat trobant pels llibres que he treballat a l'escola. No pretén ser més que una eina de treball per a mi com a mestre. Pot ser que també serveixi, i esper que així sigui, els pares, alumnes i altres mestres.

Esper que el disfruteu i que vos agradi.



Pere Gonyalons i Moll

dijous, 23 d’abril del 2015

Jo tenc una parra

JO TENC UNA PARRA
DARRERS DIES/ARTÀ



1. Jo tenc una parra
de calop vermell,
tot se fon en pàmpol,
pàmpol i rovell.
2. Jo tenc una parra
de dos mil borrons
i ne fa de grossos
i de petitons.
3. Jo tenc una parra
de pàmpol rosat,
i s’és feta grossa
de tot d’emparrat.
4. Jo tenc una parra
de dos mil borrons
i un saio-maio
que talla cantons. 
 
5. Jo tenc una parra
de dos mil borrons;
no sap fer raïms grossos;
només aixinglons.
6. Darrere una penya
vaig posar llevat;
va sortir Mossènyer,
tot empastissat.
7. - Mossènyer, Mossènyer,
qui més correrà,
vós per la muntanya,
i jo pel lloc pla?
8. Vós, per la muntanya,
mates trobareu,
i jo, pel lloc pla,
no m’agafareu!
9. Jo tenc una espasa
que talla cantons
i un saio-maio
amb molts de botons.
10. A cada botó,
un floc de setí,
tot serà vostro,
si em voleu a mi. 
CANÇONER DELS DARRERS DIES. ARTÀ. JAUME CABRER

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada