HOLA !

Aquest bloc és un simple recull de cançonetes que he anat trobant pels llibres que he treballat a l'escola. No pretén ser més que una eina de treball per a mi com a mestre. Pot ser que també serveixi, i esper que així sigui, els pares, alumnes i altres mestres.

Esper que el disfruteu i que vos agradi.



Pere Gonyalons i Moll

dijous, 28 de novembre del 2013

Cançó de la flor romanial

CANÇÓ DE LA FLOR ROMANIAL
CONTE/POPULAR


1. Oh pastor, lo bon pastor!
tu em toques i no em fas mal.
m'enterraren dins l'arena
per la flor romanial.

2. Oh mon pare, lo meu pare!
me tocau, i no em feis mal:
m'enterraren dins l'arena
per la flor romanial.

3. Oh mare, la mia mare! 
me tocau, i no em feis mal:
m'enterraren dins l'arena
per la flor romanial.

4. Oh germà, lo mal germà!
tu em toques, i em fas mal:
m'enterrares dins l'arena
per la flor romanial.
Estimem la nostra terra. G. Ramis
Miquel Julià: Mallorca, cançons tradicionals. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada