HOLA !

Aquest bloc és un simple recull de cançonetes que he anat trobant pels llibres que he treballat a l'escola. No pretén ser més que una eina de treball per a mi com a mestre. Pot ser que també serveixi, i esper que així sigui, els pares, alumnes i altres mestres.

Esper que el disfruteu i que vos agradi.



Pere Gonyalons i Moll

dijous, 29 de novembre del 2012

Margarideta

MARGARIDETA
POPULAR CATALANA


Margarideta, lleva't de matí
que n’és tard de matinada;
Margarideta, lleva't de matí
que n’és tard de bon matí.

Prou me’n llevaria jo,
si mitgetes en tenia,
prou me'n llevaria jo,
però mitgetes no en tinc, no.

Pere va a la plaça,
Pere ja l'hi compra,
Pere l’hi porta,
Pere ja és aquí!
Margarideta, lleva't de matí.

Margarideta, lleva't de matí
que n’és tard de matinada;
Margarideta, lleva't de matí
que n’és tard de bon matí.

Prou me’n llevaria jo,
si sabates en tenia,
prou me'n llevaria jo,
però sabates no en tinc, no.

Pere va a la plaça,
Pere ja l'hi compra,
Pere l’hi porta,
Pere ja és aquí!
Margarideta, lleva't de matí.

Anam cantant amb diferents peces de roba....
Música 3. Ireneu Segarra 

Margarideta, lleva't de matí
que ja és tard de matinada;
Margarideta, lleva't de matí
de seguit ves-te a vestir.

Prou em llevaria jo,
si mitgetes jo en tinguera,
prou em llevaria, jo,
però mitgetes no en tinc, no.

Pere va a la plaça,
Pere ja n'hi compra,
Pere ja se'n porta,
Pere ja és aquí.
Margarideta, lleva't de matí.

Margarideta, lleva't de matí
que ja és tard de matinada;
Margarideta, lleva't de matí
de seguit ves-te a vestir.

Prou em llevaria jo,
si faldilla jo en tinguera,
prou em llevaria, jo,
però faldilla no en tinc, no.

Pere va a la plaça,
Pere ja n'hi compra,
Pere ja se'n porta,
Pere ja és aquí.
Margarideta, lleva't de matí.

Margarideta, lleva't de matí
que ja és tard de matinada;
Margarideta, lleva't de matí
de seguit ves-te a vestir.

Prou em llevaria jo,
si pinteta jo en tinguera,
prou em llevaria, jo,
però pinteta no en tinc, no.

Pere va a la plaça,
Pere ja n'hi compra,
Pere ja se'n porta,
Pere ja és aquí.
Margarideta, lleva't de matí.

Margarideta, lleva't de matí
que ja és tard de matinada;
Margarideta, lleva't de matí
de seguit ves-te a vestir.

Prou em llevaria jo,
si soneta no en tinguera,
prou em llevaria, jo,
però soneta en tinc, jo.
Musicograma: Margarideta ( Cançó Popular Catalana ) from Flora on Vimeo.








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada