HOLA !

Aquest bloc és un simple recull de cançonetes que he anat trobant pels llibres que he treballat a l'escola. No pretén ser més que una eina de treball per a mi com a mestre. Pot ser que també serveixi, i esper que així sigui, els pares, alumnes i altres mestres.

Esper que el disfruteu i que vos agradi.



Pere Gonyalons i Moll

divendres, 2 de setembre del 2011

Si tu te fas la lluna

SI TU TE FAS LA LLUNA (13)
MENORCA



Si tu te fas la lluna
la lluna del cel blau
jo me faré el núvol
i te vendré a tapar.
Si tu te fas el núvol
i me véns a tapar,
jo me faré l'arena,
l'arena de la mar.
Si tu te fas l'arena,
l'arena de la mar,
jo me faré les ones
i te vendré a besar.
Si tu te fas les ones
i me véns a besar,
jo me faré el peixet,
el peixet del mar gran.
Si tu te fas el peixet
el peixet del mar gran,
jo em faré pescador
i te vendré a pescar.
Si tu et fas pescador
i me véns a pescar,
jo me faré la llebre,
la llebre del camp gran.
Si tu te fas la llebre,
la llebre del camp gran,
jo em faré caçador
i te vendré a caçar.
Si tu et fas caçador
i me véns a caçar,
jo me faré la rosa,
la flor del roser blanc.
Si tu te fas la rosa,
rosa del roser blanc,
jo me faré l'abeia
i te vendré a xuclar.
Si tu te fas l'abeia
i me véns a xuclar,
jo me faré la monja,
monja del convent sant.
Si tu te fas la monja
monja del convent sant,
llavors jo em faré frare
i et vendré a confessar.
Si tu t'has de fer frare
per venir-me a confessar,
val més que mos casem,
i hem acabat de penar.
Cançons populars menorquines. Francesc Camps i Mercadal.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada