HOLA !

Aquest bloc és un simple recull de cançonetes que he anat trobant pels llibres que he treballat a l'escola. No pretén ser més que una eina de treball per a mi com a mestre. Pot ser que també serveixi, i esper que així sigui, els pares, alumnes i altres mestres.

Esper que el disfruteu i que vos agradi.



Pere Gonyalons i Moll

dilluns, 15 de novembre del 2010

LA PASTORA

LA PASTORA  (6)
Tradicional catalana
Primer cicle






Déu vos guard, Josep i la vostra esposa;
m'han dit que heu tingut un Nin que no plora.
Ai Sant Josep,vostre fill m'enamora;
ai Sant Josep,tan petit i no plora;
ai Sant Josep.

Si em voleu llogar, sóm una pastora
que he vingut de nou no fa gaire estona.
Ai, Josep, ...

Jo bressaré el Nin i li faré sopes,
si em voleu llogar no feu cerimònies.
Ai, Josep, ...

No vull guanyar res ni vull que em deu cosa,
que d'estar amb Jesús ja em tinc per ditxosa.
Ai, Josep, ...



1r PRIMÀRIA
CP PORTA DES MOLL



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada