HOLA !

Aquest bloc és un simple recull de cançonetes que he anat trobant pels llibres que he treballat a l'escola. No pretén ser més que una eina de treball per a mi com a mestre. Pot ser que també serveixi, i esper que així sigui, els pares, alumnes i altres mestres.

Esper que el disfruteu i que vos agradi.



Pere Gonyalons i Moll

dijous, 7 d’octubre del 2010

JO TENC UNA MANETA

JO TENC UNA MANETA 
INFANTIL
JO TENC UNA MANETA,
LA FAIG RODAR,
L'OBR, LA TANC
I LA TORN AMAGAR.
JO TENC UNA ALTRA MANETA,
LA FAIG RODAR,
L'OBR, LA TANC
I LA TORN AMAGAR.
JO TENC DUES MANETES,
LES FAIG RODAR,
LES OBR, LES TANC
I LES TORN AMAGAR.
Cantem-Viure i créixer-Aj. de Palma
PROPOSTA
Tal com diu la cançó: primer feim voltar la mà, la mostram ben oberta, la tancam i l'amagam darrere l'esquena. Repetim el mateix procés amb l'altra mà i, per acabar amb totes dues alhora,


Els nins i nines de 3 anys A del CEIP ES PUIG de Sóller la canten així:



Els nins i nines de 5 anys del CEIP ES PUIG de Sóller la canten així:


Els nins i nines de 4 anys del CEIP ES PUIG de Sóller la canten així:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada