HOLA !

Aquest bloc és un simple recull de cançonetes que he anat trobant pels llibres que he treballat a l'escola. No pretén ser més que una eina de treball per a mi com a mestre. Pot ser que també serveixi, i esper que així sigui, els pares, alumnes i altres mestres.

Esper que el disfruteu i que vos agradi.



Pere Gonyalons i Moll

diumenge, 17 d’octubre del 2010

EL MESTRE

EL MESTRE (5)
TRAD. ILLES BALEARS
MALLORCA
SEGON CICLE


1. MON PARE I MA MARE,
MIDÓ, MIDÓ, MIDETA,
MON PARE I MA MARE,
NO EM DEIXEN ADORMIR,
NO EM DEIXEN ADORMIR.

2. M'ENVIEN A ESCOLETA,
MIDÓ, MIDÓ, MIDETA,
M'ENVIEN A ESCOLETA
A APRENDRE DE LLEGIR,
A APRENDRE DE LLEGIR.

3. EL MESTRE QUI M'ENSENYA,
MIDÓ, MIDÓ, MIDETA,

EL MESTRE QUI M'ENSENYA
S'ENAMORARÀ DE MI,
S'ENAMORARÀ DE MI.

4. EM DIU: - CATALINETA,
MIDÓ, MIDÓ, MIDETA,

EM DIU: - CATALINETA
ET VOLS CASAR AMB MI?
ET VOLS CASAR AMB MI?. UÍ!
Ed. teide 3r
5. SOM MASSA JOVENETA
MIDÓ, MIDÓ, MIDETA,
SOM MASSA JOVENETA
I NO EL PODRÉ SERVIR
I NO EL PODRÉ SERVIR.
 6. MOS POSAREM EN TAULA
MIDÓ, MIDÓ, MIDETA,
MOS POSAREM EN TAULA 
I UN LLIBRE PER LLEGIR
I UN LLIBRE PER LLEGIR.
7. I A CADA CAP DE TAULA
MIDÓ, MIDÓ, MIDETA,
I A CADA CAP DE TAULA 
UN BARRELET DE VI
UN BARRELET DE VI.
Cançons i jocs populars de les Illes Balears
SERRA MAMERRA. Cantarelles i cançonetes per a infants 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada