HOLA !

Aquest bloc és un simple recull de cançonetes que he anat trobant pels llibres que he treballat a l'escola. No pretén ser més que una eina de treball per a mi com a mestre. Pot ser que també serveixi, i esper que així sigui, els pares, alumnes i altres mestres.

Esper que el disfruteu i que vos agradi.



Pere Gonyalons i Moll

dimarts, 12 d’octubre del 2010

CANÇÓ D'ANAR A NEDAR

CANÇÓ D'ANAR A NEDAR (2)
IRENEU SEGARRA
INFANTIL I PRIMER CICLE


XIP, XAP, XIP, XAP
TOTS A L'AIGUA, TOTS A L'AIGUA.
XIP, XAP, XIP, XAP
TOTS VOLEM VENIR A NEDAR.

XIP, XAP, XIP, XAP
AI QUE EM MULLO, AI QUE EM MULLO.
XIP, XAP, XIP, XAP
AI QUE EM MULLO TOT EL CAP.

XIP, XAP, XIP, XAP
NO M'ESQUITXIS, NO M'ESQUITXIS.
XIP, XAP, XIP, XAP
PERQUÈ ESTIC MOLT CONSTIPAT.
Ireneu Segarra


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada