HOLA !

Aquest bloc és un simple recull de cançonetes que he anat trobant pels llibres que he treballat a l'escola. No pretén ser més que una eina de treball per a mi com a mestre. Pot ser que també serveixi, i esper que així sigui, els pares, alumnes i altres mestres.

Esper que el disfruteu i que vos agradi.



Pere Gonyalons i Moll

dimecres, 25 de setembre del 2013

Mamma mia

MAMMA MIA
B. Andersson, S. Anderson, B. Ulvaeus

M'has estat enganyant 
desde fa molt de temps
doncs m'ho he estat repensant
 i jo ja no puc més
tu com ho veus, per mi és molt clar
no sé perquè, sempre estic perdent el control
el meu cor és tot ple de foc.

Els teus ulls els puc sentir ben endins
jo no puc oblidar així com així 
Uououu  
Mama mia ja hi tornem a ser 
ai ai com puc resistir-ho
mama mia t'ho diré un cop més
ai ai no saps com t'estimo
desde que estic anyorant-he
desde que tu va anarte'n
mai mai no et vull perdre un altre cop
mama mia ara ho entenc tot
mai mai no et vull perdre un altre cop.

M'he enfadat i he plorat 
perquè va ser per tu
no recordo quants cops 
ens hem trobat vençuts
I quan dius prou un i altre cop
potser no vols sempre tornes al mateix lloc 
saps que el meu cor no és tant fort.

Els teus ulls els puc sentir ben endins
jo no puc oblidar així com així 
Uououu
  Mama mia ja hi tornem a ser 
ai ai com puc resistir-ho
mama mia t'ho diré un cop més
ai ai no saps com t'estimo
desde que estic anyorant-he
desde que tu va anarte'n
mai mai no et vull perdre un altre cop
mama mia potser si et digués 
Adeu, deixam ara o mai
mama mia no sé a que juguem
Adeu, no vol dir per sempre.
...

ABBA versió original
mÚSICA. cICLE SUPERIOR 2. Barcanova
 





Mamma mia - ABBA - Karaoke en català - KARAOKAT from Xevi on Vimeo.

2 comentaris: