HOLA !

Aquest bloc és un simple recull de cançonetes que he anat trobant pels llibres que he treballat a l'escola. No pretén ser més que una eina de treball per a mi com a mestre. Pot ser que també serveixi, i esper que així sigui, els pares, alumnes i altres mestres.

Esper que el disfruteu i que vos agradi.



Pere Gonyalons i Moll

dilluns, 12 de setembre del 2011

Ses boleres

SES BOLERES (14)
MALLORCA

Que bo, que bo, que bo, que fa aquesta guitarra
Que bo, que bo, que bo, que fa aquest guitarró
Que bo, que bo, que bo, que fa aquest ballador
que fa, que fa, que fa, tremolar sa terra.
Ballau al·lotes i abocau vi
veniu al·lotes perquè jo som fadrí
ballau boleres i abocau vi
veniu al·lotes perquè som fadrí.
Ai! fieta meva si m'aguessis cregut
no et casaries, no, amb aquest geperut.
Ai! fieta meva, per què tens tremolor?
s'homo borratxo m'ha donat de bastó.
TORNADA
Que mala llengo que tu has tingut!
Per culpa teva tot el món és perdut
Sempre me dius, me dius, que jo som un vessut;
tu no te mires; fas sa llei de s'embut.
TORNADA
Tancau, tancau, tancau, ai! tancau bé ses portes;
tancau, tancau, tancau, tancau-les ja ben bé
perquè aquí dintre hi ha una monja;
ella té por, té por, d'un soldat foraster.
TORNADA
TOQUICANT - M. Celia Massara

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada