HOLA !

Aquest bloc és un simple recull de cançonetes que he anat trobant pels llibres que he treballat a l'escola. No pretén ser més que una eina de treball per a mi com a mestre. Pot ser que també serveixi, i esper que així sigui, els pares, alumnes i altres mestres.

Esper que el disfruteu i que vos agradi.



Pere Gonyalons i Moll

dissabte, 3 de setembre del 2011

La nit de Sant Joan

LA NIT DE SANT JOAN (13)
MENORCA
CANÇONS POPULARS MENORQUINES
Francesc d'Albranca


La nit de Sant Joan
és una nit molt alegre.
Son pare li està dient:
-Joan, perquè no t'alegres?
-Com me tenc d'alegrar jo,
si m'han pres sa meva prenda?
L'han portada lluny de mi
perquè mos uis no la vègien.
Un dia jo vaig passar
p'es portal de casa seva;
ella se posà a plorar
jo plorava molt més que ella.
Cançons populars menorquines. Francesc Camps i Mercadal

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada