HOLA !

Aquest bloc és un simple recull de cançonetes que he anat trobant pels llibres que he treballat a l'escola. No pretén ser més que una eina de treball per a mi com a mestre. Pot ser que també serveixi, i esper que així sigui, els pares, alumnes i altres mestres.

Esper que el disfruteu i que vos agradi.



Pere Gonyalons i Moll

diumenge, 16 d’octubre del 2011

De dintre d'una poma

DE DINTRE D'UNA POMA (17)
TRADICIONAL ALEMANYA
Adaptació: M. Martorell




DE DINTRE D'UNA POMA,
L'ERUGUETA MIRA FORA,
ALLÀ DINS TÉ CINC CAMBRETES
PERQUÈ LA CASA ÉS GRAN.

A DINS DE CADA CAMBRA
HI HA QUEDAT UNA LLAVOR,
TOTES DORMEN I SOMIEN
I PASSA LA TARDOR.

EL SEU SOMNI ÉS UN BELL SOMNI
PERQUÈ PENSEN QUE MÉS TARD
LA PETITA LLAVORETA
UN NOU POMER SERÀ.


A i xí la canten els nins i nines de 1r del CEIP ES PUIG de Sóller
1r A

1r B







4 comentaris:

  1. Avui he sentit uns nens pels carrer cantant la cancó. He recordat quan jo la cantava als meus fills gairebé 30 anys enrere. La tornada m'ha fet venir la lletra, però no tota, i la curiositat m'ha fet arribat al teu blog, Pere Gonyalons. Ha estat un plaer trobar-la aquí, lletra i música. Moltes gràcies. És una cançó simple i bella que m'ha fet somriure per començar el dia.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Mira! Estic content i esper que pugueu cantar tu i els teus fills molt i molt!!!

      Elimina
  2. Només recordava la primera estrofa i l'he trobada sencera aquí. Moltes gràcies! Ara ja li podem cantar sencera al nostre fill.

    ResponElimina
  3. Moltes gracies. Jo tambe me n recordava npmes de la primera estrofa .

    ResponElimina