HOLA !

Aquest bloc és un simple recull de cançonetes que he anat trobant pels llibres que he treballat a l'escola. No pretén ser més que una eina de treball per a mi com a mestre. Pot ser que també serveixi, i esper que així sigui, els pares, alumnes i altres mestres.

Esper que el disfruteu i que vos agradi.



Pere Gonyalons i Moll

dijous, 27 d’octubre del 2011

El meu poble

EL MEU POBLE (17)
IRINEU SEGARRA - MÚSICA 3




EL MEU POBLE TÉ UNA PLAÇA
PLENA D'ARBRES I DE SOL,
S'HI PASSEJA EL SENYOR ALCALDE
I TAMBÉ TOTHOM QUI VOL.

EL MEU POBLE TÉ UNA ESCOLA,
UNA ERMITA I UN MERCAT,
TOT DE CASES RIALLERES
AMB FLORS BLANQUES AL TERRAT.

EL MEU POBLE TÉ TAVERNES
ON S'HI BEU TANT VI COM CAL;
SI LA GENT FA MASSA GRESCA,
HI HA TAMBÉ UN MUNICIPAL.

Ireneu Segarra - Música 3-
Ansa per ansa

Els nins i nines de 3r A del CEIP ES PUIG DE Sóller la canten així

I els de 3r B també ho saben fer molt bé

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada