HOLA !

Aquest bloc és un simple recull de cançonetes que he anat trobant pels llibres que he treballat a l'escola. No pretén ser més que una eina de treball per a mi com a mestre. Pot ser que també serveixi, i esper que així sigui, els pares, alumnes i altres mestres.

Esper que el disfruteu i que vos agradi.



Pere Gonyalons i Moll

dimarts, 28 d’abril del 2015

Un vespre de ball de màscares

UN VESPRE DE BALL DE MÀSCARES
DARRERS DIES/ARTÀ


Un vespre de ball de màscares,
un vespre de molt de fred,
dins una sala ben ampla,
vaig passar per lloc estret.
Després d’un ball, una jota,
ses màscares ho fan així!
Quan va haver acabat sa jota,
la vaig convidar a sortir,
volguent que li regalàs
dolces, peres ensucrades,
set quartos, vuit ensaïmades
i de gitano un bon braç.
Quan vaig esser allà baix,
a la claror del fanal,
li vaig dir: -Mascaradeta,
te vols llevar es mascaral?
Pensant que era una nineta,
tan blanca com la flor d’abril,
li vaig llevar sa careta,
i va esser un guàrdia civil!
Cançoner dels darrers dies. Artà. Jaume Cabrer.
LA CANÇÓ TRADICIONAL A CAPDEPERA

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada