HOLA !

Aquest bloc és un simple recull de cançonetes que he anat trobant pels llibres que he treballat a l'escola. No pretén ser més que una eina de treball per a mi com a mestre. Pot ser que també serveixi, i esper que així sigui, els pares, alumnes i altres mestres.

Esper que el disfruteu i que vos agradi.



Pere Gonyalons i Moll

dijous, 9 de maig del 2013

Tots els nens del meu carrer

TOTS ELS NENS DEL MEU CARRER

Cançó popular alemanya
W. A. Mozart
LLETRA: Josep M. Espinàs i Xesco Boix


Tots els nens del meu carrer
volen jocs, volen somriures.
Tots els nens del meu carrer
volen créixer i viure bé.
Un company per fer tabola,
una casa i una escola.
Tots els nens del meu carrer
volen créixer i viure bé.

Tots els nens de la ciutat
volen pares ben alegres.
Tots els nens de la ciutat
volen pau i germandat.
Si la pau sempre fa falta,
ho direm amb veu ben alta;
Tots els nens de la ciutat
volen pau i germandat.

Cada nen del meu país
obre els ulls a l'esperança.
Cada nen del meu país
té el desig de ser feliç.
I que es pugui fer una vida
cadascú a la seva mida.
Cada nen del meu país
té el desig de ser feliç.

Tots els nen cantem cançons
perquè els homes ens escoltin.
Tots els nen cantem cançons
perquè els homes siguin bons.
Si cantant el pit s'eixampla
també el cor farem més ample.
Tots els nen cantem cançons
perquè els homes siguin bons.

És música 5. Santillana
Aquí també pots escoltar la música:





1r - Tots els nens del meu carrer 2 from Musica i dansa on Vimeo.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada