HOLA !

Aquest bloc és un simple recull de cançonetes que he anat trobant pels llibres que he treballat a l'escola. No pretén ser més que una eina de treball per a mi com a mestre. Pot ser que també serveixi, i esper que així sigui, els pares, alumnes i altres mestres.

Esper que el disfruteu i que vos agradi.



Pere Gonyalons i Moll

dijous, 9 de maig del 2013

Quan sigui jo un ocell/L'ocell

Quan sigui jo un ocell/L'ocell
TRAD ALEMANYA



Quan sigui jo un ocell
de vol rabent i bell, lluny fugiré.
Com que no puc volar,
no puc volar, m'haig de quedar.

Quan sigui el núvol blanc
que plou damunt el camp, lluny fugiré.
Com que no puc volar,
no puc volar, m'haig de quedar.

Quan sigui el vent lleuger
que empaita el mariner, lluny fugiré.
Com que no puc volar,
no puc volar, m'haig de quedar.
 És música 5. Santillana



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada