HOLA !

Aquest bloc és un simple recull de cançonetes que he anat trobant pels llibres que he treballat a l'escola. No pretén ser més que una eina de treball per a mi com a mestre. Pot ser que també serveixi, i esper que així sigui, els pares, alumnes i altres mestres.

Esper que el disfruteu i que vos agradi.



Pere Gonyalons i Moll

dimecres, 8 de maig del 2013

Ses ninetes/ Jo i un pastor II

Ses ninetes/ Jo i un pastor II



SES NINETES
QUAN SÓN PETITETES
CULLEN FLORETES
PER DINS ES JARDÍ.

SES NINETES
QUAN SÓN MÉS GRANDETES
NO VAN DE FLORETES
SINÓ D'UN FADRÍ.

Jo i el pastor, que vivíem d'amoretes.
Jo i el pastor, que vivíem de l'amor.

Ara ve Sant Ferriol, ballarem si Déu ho vol,
el qui toca el tamborino ha perdut el flabiol.

Era un pastor, que en tenia tres ovelles.
Era un pastor, que en tenia un panelló.

Ara ve Sant Ferriol…

Tots en tenim, de picor i de pessigolles.
Tots en tenim, si som vius i no ens morim.

Ara ve Sant Ferriol…

Bé pots ballar, si no tens pa i botifarra.
Bé pots ballar, si no tens per manducar.

Ara ve Sant Ferriol…

No en tastaràs, des del nas fins a la boca.
No en tastaràs, des la boca fins al nas.

Ara ve Sant Ferriol…

Quantes n'hi ha, que a mi em donen desfici.
Quantes n'hi ha, que m'hi voldria casar.

Ara ve Sant Ferriol…

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada