HOLA !

Aquest bloc és un simple recull de cançonetes que he anat trobant pels llibres que he treballat a l'escola. No pretén ser més que una eina de treball per a mi com a mestre. Pot ser que també serveixi, i esper que així sigui, els pares, alumnes i altres mestres.

Esper que el disfruteu i que vos agradi.



Pere Gonyalons i Moll

dijous, 16 de gener del 2014

Les transformacions

LES TRANSFORMACIONS
TRADICIONAL MALLORQUINA



1. Si tu em véns darrere, jo t'aniré davant
i em faré la llebre, llebre del camp més gran.

2. Si tu et fas la llebre, la llebre del camp més gran,
jo em faré caçador i t'aniré caçant.

3. Si tu et fas caçador i m'aniràs caçant,
jo em faré l'anguila, l'anguila del mar gran.

4. Si tu et fas l'anguila, l'anguila del mar gran,
jo em faré pescador i t'aniré pescant.

5. Si tu et fas pescador, i m'aniràs pescant,
jo em faré la rosa, la rosa del roser blanc.

6. Si tu et fas la rosa, rosa del roser blanc,
jo em faré l'abella, i t'aniré xuclant.

7. Si tu et fas l'abella, i m'aniràs xuclant,
jo em tancaré monja, monja del convent sant.

8. Si tu et tanques monja, monja del convent sant,
jo em tancaré frare, i t'aniré confessant.

9. Si tu et tanques frare, i m'aniràs confessant,
val més que ens casem ara i no penarem tant. (bis)
Estimem la nostra terra. G. Ramis i Moneny



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada