HOLA !

Aquest bloc és un simple recull de cançonetes que he anat trobant pels llibres que he treballat a l'escola. No pretén ser més que una eina de treball per a mi com a mestre. Pot ser que també serveixi, i esper que així sigui, els pares, alumnes i altres mestres.

Esper que el disfruteu i que vos agradi.



Pere Gonyalons i Moll

dimecres, 4 de desembre del 2013

Com voleu

COM VOLEU
ROMANÇ EIVISSENC


Com voleu, germans, que canti, 

si el cor meu va atribolat?
Si no som es que solia, 
en tenc fonament sobrat.


Era un diumenge a la tarda, 

sempre me n'he recordat. 
Aní a veure l'amor meua, 
sa que tant he conversat, 
i la vaig trobar que seia 
a un lloc arrecerat, 
a la vora de ses cases, 
banda fora es seu tancat.

En 'cabat que la vaig veure, 

hi coneguí novedat. 

— Com és, amor meua amada, 
que de color has transmudat? 
I em va dir: —En polit jove, 
no n'has d'estar interessat, 
que et faç sebre que mon pare 
d'ara envant mos té privat 
que no pots venir per casa 
ningun vespre assenyalat, 
ni a qualsevol banda que siga, 
no pots venir a's meu costat.

UC










Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada