HOLA !

Aquest bloc és un simple recull de cançonetes que he anat trobant pels llibres que he treballat a l'escola. No pretén ser més que una eina de treball per a mi com a mestre. Pot ser que també serveixi, i esper que així sigui, els pares, alumnes i altres mestres.

Esper que el disfruteu i que vos agradi.



Pere Gonyalons i Moll

dijous, 3 d’octubre del 2013

La tardor que jo conec

LA TARDOR QUE JO CONEC
DAMARIS GELABERT/EULÀLIA CANAL



1. La tardor que jo conec
té gust de raïm i cep,

d’olivera i pluja fina,

de bolets amb julivert.

La tardor que jo conec.
 
2. La tardor que jo conec
les petjades fan crec-crec,

botes d’aigua i un paraigua

i el vent que s’enduu barrets.

La tardor que jo conec.
 
3. La tardor que jo conec
porta figues i fruits secs,

mandarines i magranes

i el primer dia de fred.

La tardor que jo conec.
Música i dansa. 3r. Cruïlla
 








2 comentaris: