HOLA !

Aquest bloc és un simple recull de cançonetes que he anat trobant pels llibres que he treballat a l'escola. No pretén ser més que una eina de treball per a mi com a mestre. Pot ser que també serveixi, i esper que així sigui, els pares, alumnes i altres mestres.

Esper que el disfruteu i que vos agradi.



Pere Gonyalons i Moll

dijous, 3 d’octubre del 2013

Els pesolets/Les nenes maques

ELS PESOLETS-LES NENES MAQUES
POPULAR CATALANA






Les nenes maques al dematí,
s’alcen i reguen, s’alcen i reguen,
Les nenes maques al dematí,
s’alcen i reguen el seu jardí.

Jo també rego el meu hortet
faves i pèsols, faves i pèsols
jo també rego el meu hortet
faves i pèsols i julivert.
 Música. Cicle superior 2. Barcanova
Julivert meu com t’has quedat
sense cap fulla, sense cap fulla,
julivert meu com t’has quedat
sense cap fulla i el cap pelat.
Les nenes maques al dematí 
LA                  RE  LA
s'alcen i reguen, s'alcen i reguen
          MI                LA
les nenes maques al dematí
                    RE  LA
s'alcen i reguen el seu jardí.
                    MI     LA

Jo també rego el meu jardí
faves i pèsols, faves i pèsols
jo també rego el meu jardí
faves i pèsols i julivert.

Julivert meu, com t'has quedat!
sense cap fulla, sense cap fulla
julivert meu, com t'has quedat!
sense cap fulla i el cap pelat.

Jo també tinc el cap pelat
de tant que crido, de tant que crido
jo també tinc el cap pelat
de tant que crido i de tant cantar.

De tant cantar ja no tinc veu
per això callo, per això callo
de tant cantar ja no tinc veu
per això callo i us dic adéu










Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada