HOLA !

Aquest bloc és un simple recull de cançonetes que he anat trobant pels llibres que he treballat a l'escola. No pretén ser més que una eina de treball per a mi com a mestre. Pot ser que també serveixi, i esper que així sigui, els pares, alumnes i altres mestres.

Esper que el disfruteu i que vos agradi.



Pere Gonyalons i Moll

dilluns, 12 de novembre del 2012

El circ

EL CIRC
IRENEU SEGARRA
CATALUNYA





1. Jo veig un pallasso tocant el trombó,
un altre li clava un cop de bastó.

2. Aquell trapezista és molt aixerit:
damunt una escala s'aguanta amb el dit.

3. Darrera la reixa es passeja el lleó
i juga a les cartes amb el domador.

4. El tigre travessa pel mig del carrer,
llegeix el diari i es menja el paper.

5. Els micos fan gresca dins un restaurant,
demanen un plàtan i marxen volant.

6. Mentre els músics toquen la foca fa un salt
i aixafa la gorra del municipal.

Música 2. Ireneu Segarra



   











2 comentaris:

  1. Aquesta cançó és una de les que em van acompanyar durant tota la meva vida professional, m'encanta!

    ResponElimina
  2. Mira idò jo no l'he feta mai i ara mateix m'hi posaré.

    ResponElimina