HOLA !

Aquest bloc és un simple recull de cançonetes que he anat trobant pels llibres que he treballat a l'escola. No pretén ser més que una eina de treball per a mi com a mestre. Pot ser que també serveixi, i esper que així sigui, els pares, alumnes i altres mestres.

Esper que el disfruteu i que vos agradi.



Pere Gonyalons i Moll

dimecres, 27 de juliol del 2011

No t'estic amiga

NO T'ESTIC AMIGA (2)
CATALUNYA


NO T'ESTIC AMIGA
CARA DE FORMIGA,
NO TE N'ESTARÉ
FINS L'ANY QUE VE.
ASSAIG-EUMO editorial

NO TE SOM AMIGA
CARA DE FORMIGA,
NO T'HO SERÉ MAI
CARA DE FREGALL.

SERRA MAMERRA. Cantarelles i cançonetes per a infants


NO T'ESTIC AMIGA
CARA DE FORMIGA,
NO TE N'ESTARÉ
FINS L'ANY QUE VE.

NO T'ESTIC AMIC
CARA DEMOSQUIT
NO TE N'ESTARÉ
FINS L'ANY QUE VE.

mÚSICA 2. iRENEU sEGARRA

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada