HOLA !

Aquest bloc és un simple recull de cançonetes que he anat trobant pels llibres que he treballat a l'escola. No pretén ser més que una eina de treball per a mi com a mestre. Pot ser que també serveixi, i esper que així sigui, els pares, alumnes i altres mestres.

Esper que el disfruteu i que vos agradi.



Pere Gonyalons i Moll

divendres, 8 de juliol del 2011

Ai! Mumare que estic d'enfadada

AI! MUMARE QUE ESTIC D'ENFADADA (11)
MALLORCA




AI! MUMARE QUE ESTIC D'ENFADADA
PERQUÈ SÉ QUE EN TOMEU SE N'HA ANAT
HE PEGAT UNA TAL RABIADA
AQUESTA NIT PASSADA
NO SÉ QUE HA PASSAT.

FILLA MEVA, JO NO VULL QUE PLORIS,
PERQUÈ SÉ QUE EN VENDRAN DE MILLORS
POSA'T POLVOS I BEN ARRISSADA
QUE AIXÒ ÉS LO QUE AGRADA
A TOTS ELS SENYORS.
POSA'T POLVOS EN ES MOCADOR,
I DEIXA-L'HI, DEIXA-L'HI ENSUMAR
ELL SE FARÀ SA CARA BEN NETA
I AMB UNA PANERETA SE N'ANIRÀ
A COMPRAR.
ELL SE FARÀ SA CARA BEN NETA
I AMB UNA PANERETA SE N'ANIRÀ
A COMPRAR.
Cançons i jocs populars de les Illes Balears

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada