HOLA !

Aquest bloc és un simple recull de cançonetes que he anat trobant pels llibres que he treballat a l'escola. No pretén ser més que una eina de treball per a mi com a mestre. Pot ser que també serveixi, i esper que així sigui, els pares, alumnes i altres mestres.

Esper que el disfruteu i que vos agradi.



Pere Gonyalons i Moll

dilluns, 26 de novembre del 2018

Ed Sheeran -NADALA-









Ja ha nevat, és hivern.
Fa fred al carrer i encenc el foc.
Ja feim torrons i cantam cançons,
devora el foc ens reunim  per disfrutar…

Ja preparam l’arbre de Nadal,
amb l’estrella a dalt,
amb bolles de colors
I els llums posam.
Un betlem muntarem
Amb els reis mags d’orient,
el caganer, els pastorets
i els animals....


Papà i mamà
Ja arriba nadal
obrirem regals
estic emocionat
m’agrada estar amb els meus familiars
sentint la  felicitat
amor i molta il·lusió
per nadal, m’agrada,
m’agrada nadal.


Comença l’any nou i fem les campanades
Guerra de neu pel carrer l’hivern ha arribat
I de l’escola, no m’he de preocupar
I tenc ganes que arribin els reis mags

Ja preparam l’arbre de nadal,
amb l’estrella a dalt,
amb bolles de colors
i els llums posam.
Un betlem muntarem
amb els reis mags d’orient,
el caganer, els pastorets
i els animals....

Papà i mamà
Ja arriba nadal
obrirem regals
estic emocionat
m’agrada estar amb els meus familiars
sentint la  felicitat
amor i molta il·lusió
per nadal, m’agrada,
m’agrada nadal.

Papà i mamà
Ja arriba nadal
obrirem regals
estic emocionat
m’agrada estar amb els meus familiars
sentint la  felicitat
amor i molta il·lusió
per nadal, m’agrada, m’agrada
per nadal,
m’agrada,
m’agrada nadal.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada