HOLA !

Aquest bloc és un simple recull de cançonetes que he anat trobant pels llibres que he treballat a l'escola. No pretén ser més que una eina de treball per a mi com a mestre. Pot ser que també serveixi, i esper que així sigui, els pares, alumnes i altres mestres.

Esper que el disfruteu i que vos agradi.



Pere Gonyalons i Moll

dimarts, 19 de novembre del 2013

Cançó del taronger

CANÇÓ DEL TARONGER
MALLORCA


Un dia passava
 per baix d'un carrer,
Un dia passava
 per baix d'un carrer,
vaig veure un roser 
que roses tenia
ai, ai, ai bolborilai
que roses tenia.

I jo li vaig dir
roser preciós, 
I jo li vaig dir
roser preciós,
 petit i hermós 
vols venir amb mi?
ai, ai, ai bolborilai
vols venir amb mi?

Vols venir amb mi,
amb mi a l'Alger?   
Vols venir amb mi,
amb mi a l'Alger? 
Colliràs taronges
d'aquell taronger,
ai, ai, ai bolborilaid'aquell taronger.

D'aquell taronger
tan apreciat
D'aquell taronger
tan apreciat
 que el qui l'ha sembrat
tan oblidat té
 ai, ai, ai bolborilai
tan oblidat té.   

Ansa per ansa 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada